W trosce o wysoką jakość organizowanych wydarzeń, jak również chęć pomocy przy ich realizacji przygotowaliśmy informator, dzięki któremu nasza współpraca stanie się łatwiejsza. Tobie i nam pomoże on zaplanować, przygotować, wypromować i zrealizować wydarzenie.
Wszystkie niezbędne formularze wymagane przez nas znajdują się na stronie urzędu miejskiego pod adresem www.wadowice.pl/formularze. Jeśli potrzebujesz pomocy zawsze możesz skontaktować się z naszymi pracownikami.
Zdajemy sobie sprawę, że każde wydarzenie jest inne i rządzi się swoimi prawami. Pamiętaj jednak o kilku podstawowych sprawach:
- Planuj z dużym wyprzedzeniem i konsultuj z nami termin – minimum 6 tygodni przed planowaną datą wydarzenia.
- Złóż formularze konieczne do uzyskania niezbędnych zezwoleń najpóźniej na 4 tygodnie przed imprezą. Dotyczy to m.in. zajęcia pasa drogowego, organizacji imprezy masowej, wynajmu sprzętu, patronatu, itp.
- W celu należytej promocji imprezy dostarcz do nas materiały promocyjne najpóźniej na 2 tygodnie przed imprezą. Umieścimy je w kalendarium wydarzeń w Wadowicach na stronie www.wadowice.pl.
- W trakcie imprezy wspieranej przez Gminę Wadowice nie zapomnij o jej należytej promocji.
Wspólnie dołóżymy wszelkich starań aby Twoja impreza była zorganizowana profesjonalnie.
Krótki informator można pobrać w wersji PDF poniżej, a w wersji drukowanej w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze Urzędu Miejskiego.
Jesteśmy dla Ciebie! Powodzenia! Działaj!
Pliki do pobrania:
- ABC Organizatora imprez (PDF 151.67kB)
Wprowadzono: 20 października 2016