ABC organizatora imprez w Gminie Wadowice

Jesteś tutaj : Strona główna / Aktualności / Wydział Promocji Gminy / ABC organizatora imprez w Gminie Wadowice

W trosce o wysoką jakość organizowanych wydarzeń, jak również chęć pomocy przy ich realizacji przygotowaliśmy informator, dzięki któremu nasza współpraca stanie się łatwiejsza. Tobie i nam pomoże on zaplanować, przygotować, wypromować i zrealizować wydarzenie.

ABC poradnik

Wszystkie niezbędne formularze wymagane przez nas znajdują się na stronie urzędu miejskiego pod adresem www.wadowice.pl/formularze. Jeśli potrzebujesz pomocy zawsze możesz skontaktować się z naszymi pracownikami.

Zdajemy sobie sprawę, że każde wydarzenie jest inne i rządzi się swoimi prawami. Pamiętaj jednak o kilku podstawowych sprawach:

  • Planuj z dużym wyprzedzeniem i konsultuj z nami termin – minimum 6 tygodni przed planowaną datą wydarzenia.
  • Złóż formularze konieczne do uzyskania niezbędnych zezwoleń najpóźniej na 4 tygodnie przed imprezą. Dotyczy to m.in. zajęcia pasa drogowego, organizacji   imprezy masowej, wynajmu sprzętu, patronatu, itp.
  • W celu należytej promocji imprezy dostarcz do nas materiały promocyjne najpóźniej na 2 tygodnie przed imprezą. Umieścimy je w kalendarium wydarzeń w Wadowicach na stronie www.wadowice.pl.
  • W trakcie imprezy wspieranej przez Gminę Wadowice nie zapomnij o jej należytej promocji.
    Wspólnie dołóżymy wszelkich starań aby Twoja impreza była zorganizowana profesjonalnie.

ABC

Krótki informator można pobrać w wersji PDF poniżej, a w wersji drukowanej w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze Urzędu Miejskiego.

Jesteśmy dla Ciebie! Powodzenia! Działaj!

Pliki do pobrania:

Wprowadzono: 20 października 2016