I . PODSTAWA PRAWNA :
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz.2211 tekst jednolity).
Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2166 tekst jednolity)
II. MIEJSCE POBRANIA WNIOSKU:
Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Wadowicach (parter) lub ze strony internetowej www.wadowice.pl, www.it.wadowice.pl
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU:
Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Wadowicach (parter)
IV. MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Referat Obsługi Ruchu Turystycznego – ul. Kościelna 4, Wadowice, telefon – 33 873 23 65
V. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie na terenie Gminy Wadowice.
2. Załączniki:
- opis obiektu (formularz opisu stanowi załącznik nr 1 do niniejszej procedury),
- deklaracja dotycząca spełnienia minimalnych wymagań co do wyposażenia dla innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (formularz opisu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej procedury),
VI. OPŁATY:
Nie pobiera się.
VII. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni.
VIII. TRYB ODWOŁAWCZY:
W przypadku odmowy wpisu do ewidencji – odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Wadowic w terminie 14 dni od dnia
doręczenia.
IX. INNE INFORMACJE:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Wadowicach.
Pliki do pobrania:
Wprowadzono: 17 lutego 2016