Wydanie zaświadczenia o wysokości zapłaconej należności zabezpieczonej hipoteką przymusową lub zastawem skarbowym
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1984 z póź. zm.)
Ustawa z 29 sierpnia 1997r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2023r. poz. 2383 z póź. zm.)
MIEJSCE POBRANIA WNIOSKU
Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Wadowicach (parter) lub ze strony internetowej www.wadowice.pl
MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU
Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Wadowicach (parter)
MIEJSCE ROZPATRZENIA SPRAWY
Wydział Finansowo-Budżetowy, Referat Podatkowy- parter, pok. nr 2 telefon – 873 18 11 wew. 298, 299
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia o wysokości zapłaconej należności zabezpieczonej hipoteką przymusową lub zastawem skarbowym
Dowód wniesienia opłaty skarbowej
OPŁATY
Opłata za złożony wniosek wynosi 17 zł
W przypadku dołączenia do wniosku dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, wypisu lub kopii – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) Dodatkowo opata skarbowa: – 17 zł
SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje
INNE INFORMACJE
Brak
Pliki do pobrania:
Wprowadzono: 22 marca 2016