I. Podstawa prawna:
Ustawa o ewidencji ludności z dnia 24 września 2010r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1382),
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018r. poz. 2096),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2018r. poz. 1044)
II. Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Wadowicach – Wydział Spraw Społecznych – parter, pokój nr 9, tel. (33) 873 -18 – 11 wew. 221,262
III. Wymagane dokumenty:
Osoba składający wniosek załącza:
1. Wniosek (podanie) o zameldowanie na pobyt stały, wniosek o zameldowanie na pobyt czasowy,
2. Wypełniony druk meldunkowy:
– zgłoszenie zameldowania na pobyt stały ( załącznik ),
– zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy (załącznik).
3. Potwierdzenie wniesienia opłat.
IV. Załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji administracyjnej
V. Termin załatwienia sprawy:
Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania (zgodnie z art. 35 § 3 kpa). O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie określonym w art. 35 lub w przepisach szczególnych organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy (art. 36 §1 kpa).
VI. Opłaty:
10,00 pln – opłata za wydanie decyzji administracyjnej oraz za udzielone pełnomocnictwo w sprawie
( z wyłączeniem małżonka, wstępnych, zstępnych i rodzeństwa) opłata skarbowa – 17 pln.
VII. Inne Informacje:
Brak.
Wprowadzono: 22 marca 2016