Serdecznie zapraszamy wystawców do zgłaszania swojego udziału w XI Wadowickim Jarmarku Bożonarodzeniowym, który będzie miał miejsce od 13 do 21 grudnia 2025 roku na Pl. Jana Pawła II w Wadowicach.
Wystawcy zainteresowani udziałem w Jarmarku powinni wybrać odpowiednią dla swojej działalności Kartę Zgłoszenia (karty dla stoisk ze sprzedażą napojów alkoholowych różnią się od kart dla stoisk bez sprzedaży alkoholu), wypełnić kartę i dostarczyć ją wraz z kompletem załączników w terminie do 12 listopada 2025 r. osobiście do Biura Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Wadowicach lub drogą mailową na adres: promocja@wadowice.pl. Złożenie Karty Zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Jarmarku.

Poniżej w załącznikach znajduje się Regulamin Wydarzenia oraz Karta Zgłoszenia.
Wprowadzono: 4 listopada 2025
Pliki do pobrania:
- REGULAMIN (PDF: 253.55kB)
- KARTA ZGŁOSZENIA (DOCX: 15.58kB)
- KARTA ZGŁOSZENIA - ALKOHOL (DOCX: 15.78kB)

