Wydział Gospodarki Gruntami

Jesteś tutaj : Strona główna / Urząd / Wydziały / Wydział Gospodarki Gruntami

 

Kierownik

mgr inż. Maciej Świątek
e-mail: mswiatek@wadowice.pl

tel. 33 873 18 11 wew. 201
pok.39

Pracownicy

pok. 38 ( II piętro ) tel 33-873-18-11 wew. 200,229

Alicja Skowron -stanowisko ds. wypłaty odszkodowań i regulacji stanów prawnych nieruchomości, sprzedaży oraz zamiany nieruchomości
e-mail: askowron@wadowice.pl

mgr Anna Stanek – stanowisko ds. rozliczeń należności czynszowych
e-mail: astanek@wadowice.pl

lic. Katarzyna Ciepły – stanowisko ds. gospodarki lokalami
e-mail: kcieply@wadowice.pl

pok. 40 ( II piętro ) tel 33-873-18-11 wew. 225,228

mgr Adrianna Studnicka – stanowisko ds. dzierżawy nieruchomości, oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste i sprzedaży lokali komunalnych
e-mail: astudnicka@wadowice.pl

mgr inż. Ewa Sadowska – stanowisko ds. nabywania nieruchomości, regulacji stanów prawnych nieruchomości i rent planistycznych
e-mail: esadowska@wadowice.pl

mgr inż. Jakub Gębala – stanowisko ds. ewidencji mienia komunalnego
e-mail: jgebala@wadowice.pl

inż. Katarzyna Żurek – stanowisko ds. podziałów i rozgraniczania nieruchomości
e-mail: kzurek@wadowice.pl

Charakterystyka Wydziału

Gospodarowanie gruntami stanowiącymi własność  Gminy Wadowice, nabywanie gruntów do gminnego zasobu, sprzedaż nieruchomości, dzierżawa nieruchomości, sprzedaż lokali na rzecz najemców, oddawanie gruntów do korzystania jednostkom pomocniczym, oddawanie gruntów  w trwały zarząd, w użyczenie, w użytkowanie wieczyste, aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, prowadzenie ewidencji gruntów Gminy Wadowice, wydawanie zezwoleń na zajęcie gruntów na cele infrastruktury technicznej, wydawanie decyzji o naliczeniu jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego, obciążanie nieruchomości służebnościami gruntowymi i przesyłu, zatwierdzanie podziałów nieruchomości, rozgraniczenie nieruchomości, regulacja stanów prawnych nieruchomości.

Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem lokali mieszkalnych oraz lokali socjalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy, w tym:
– wydawanie i przyjmowanie wniosków o najem lokali mieszkalnych, socjalnych;
– wydawanie i przyjmowanie wniosków o wstąpienie w najem po zmianie najemcy;
– wydawanie i przyjmowanie wniosków o zmianę mieszkań.

Nadzór nad sprawami z zakresu gospodarki lokalami użytkowymi będącymi własnością Gminy Wadowice.
Współpraca z właścicielami lokali mieszkalnych i przedstawicielami najemców w sprawach dotyczących zarządzania lokalami tworzącymi mieszkaniowy zasób gminy.
Koordynacja działań w zakresie zawierania i rozwiązywania umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy.
Rozliczanie finansowe mediów dostarczanych do lokali i mieszkań dla których Gmina jest zarządcą.
Rozliczanie opłat czynszowych wnoszonych przez najemców mieszkań i lokali wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy.
Nadzór administracyjny nad działalnością placów targowych w Wadowicach.

Pliki do pobrania:

Wprowadzono: 4 grudnia 2015