Rejestr Danych Kontaktowych

Jesteś tutaj : Strona główna / Dla mieszkańców / Załatw sprawę / Znajdź swoją sprawę / Rejestr Danych Kontaktowych

Czym jest Rejestr Danych Kontaktowych

Rejestr Danych Kontaktowych to baza, dzięki której administracja publiczna ma dostęp do Twoich aktualnych danych kontaktowych.

Rejestr Prowadzi Ministerstwo Cyfryzacji.

Dane pozwalają na szybki i skuteczny kontakt z Tobą, by powiadomić Cię o:

  • dokumentach gotowych do odbioru,
  • rozpatrzeniu złożonych wniosków,
  • potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w Twoich sprawach, prowadzonych w urzędach.

Dane kontaktowe przekazane do RDK w każdej chwili możesz zmienić albo usunąć. Samodzielnie decydujesz czy udostępniasz numer telefonu komórkowego czy adres e-mail lub oba.

Kto może skorzystać

Każdy, kto:

  • ma numer PESEL,
  • jest osobą pełnoletnią.

Dokładne informacje na temat Rejestru Danych kontaktowych znajdziesz na stronie  www.gov.pl

Wprowadzono: 30 stycznia 2020

Pliki do pobrania: