Czym jest Rejestr Danych Kontaktowych
Rejestr Danych Kontaktowych to baza, dzięki której administracja publiczna ma dostęp do Twoich aktualnych danych kontaktowych.
Rejestr Prowadzi Ministerstwo Cyfryzacji.
Dane pozwalają na szybki i skuteczny kontakt z Tobą, by powiadomić Cię o:
- dokumentach gotowych do odbioru,
- rozpatrzeniu złożonych wniosków,
- potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w Twoich sprawach, prowadzonych w urzędach.
Dane kontaktowe przekazane do RDK w każdej chwili możesz zmienić albo usunąć. Samodzielnie decydujesz czy udostępniasz numer telefonu komórkowego czy adres e-mail lub oba.
Każdy, kto:
- ma numer PESEL,
- jest osobą pełnoletnią.
Dokładne informacje na temat Rejestru Danych kontaktowych znajdziesz na stronie www.gov.pl
Wprowadzono: 30 stycznia 2020